September 15, 2010

十姑娘女婿撩飯局 口交女主持:有冇我條仔咁勁先

第三屆亞洲成人博覽於上週五( 20日)喺澳門威尼斯人舉行,呢期一啜成名嘅 now 903成人台口交女主持 Vienna(連綺嵐),拉大隊同佢位勁揪男友踩場介紹成人玩具,被麻甩佬狂抽水冇投訴,仲即場俾十姑娘何婉琪前女婿霍潤錦( Johnny)睇中,攞完電話,晚上即急 call佢食飯,擒青舉動嚇得 Vienna馬上 cut線。事後 Vienna仲識得同記者講笑:「我有男友 o架!佢有冇我條仔咁勁先?」


人氣爆燈 Vienna喺會場被人多次撩合照,拎住假脷嘅佢轉個頭又即時被十姑娘前女婿霍潤錦兜搭飯局。

今屆成人博覽一連 3日吸引咗唔少宅男到場觀摩,連 AV女優 Mihiro同小向美奈子都現身同 fans握手,引死宅男。香港代表有「口交」成名的 Vienna,當日佢俾唔少宅男埋身要求合照,又攬腰又搭膊,其中一位中年阿叔更搣佢 pat pat,非常猖狂。

霍潤錦: Vienna幾靚女!
在性博覽現場,連十姑娘前女婿霍 潤錦亦主動上前遞咭片兼攞電話,當晚更即時致電 Vienna:「你鶽家即刻過嚟四季酒店啦,出面啲嘢食好污糟 o架!我想同你食飯呀!」猴擒嚇窒兼有男友陪伴嘅 Vienna一口拒絕,事後女方更表示曾多次有人撩飯局,「以前做 freelance model,有人打畀我講明影完之後要陪食飯兼有身體接觸,不過我冇應承,我唔係雞囉!」

據其他 now成人台主持稱,當晚只有 Vienna被霍潤錦撩飯局,本刊致電霍潤錦,佢直認對 Vienna有興趣:「我鶽家單身,梗係想識女朋友啦!佢( Vienna)幾靚女,我冇同佢(十姑娘女兒麥慧貞)結過婚,淨係同居啫!我之後都有個法官女友。」

十姑娘前女婿霍潤錦︰我梗係想識女朋友啦!(真實對白)《壹週刊》圖片

唔認結過婚
十姑娘女兒麥慧貞(圖右)舅父正是澳門賭王何鴻燊,十姑娘早已看穿女婿霍潤錦吹噓成性,一直反對二人婚事,有報道指霍麥 04年離婚,但霍對本刊記者表示彼此仍有聯絡:「久唔久都會見吓面食餐飯!不過我冇同過佢(麥慧貞)結婚,淨係同居啫!」

靚女!做個朋友先!設計對白

猴擒攞電話︰會場內,霍潤錦一見 Vienna即攞電話。

即刻嚟四季酒店食飯!(真實對白)
急 call晚飯︰夜晚 7時許,霍直接打畀 Vienna,仲聲大夾惡叫佢去飯局。

男友: 24小時不停做
寓工作於娛樂嘅 Vienna,拒絕飯局後隨即同一日可以做 7次嘅大食男友阿 Man喺酒店調情。

情到濃時,二人更無懼大庭廣眾摸 pat咀嘴調情,唔使 10分鐘,更慾火焚身咀到上房。其後阿 Man大方接受訪問,仲力證自己唔只一晚做 7次,「我個半鐘已經出到 4次啦, 24小時不停做都得,鶽家成人台總監都話想搵我做埋主持添!」有個性超人男友,唔怪得口交女 Vienna寧願返酒店都唔陪闊佬啦!

得閒炒飯實錄
當眾攬啜︰ Vienna同大食男友去完成人展慾火焚身,未返到酒店已經當眾狂啜, Vienna更大晒底褲同性感內衣,完全當其他人冇到。


喪玩 T-back

收工爆房
自稱一晚做十次嘅阿 Man,未入房已經攬住 Vienna狂咀,後生仔唔等得。


摸腳調情

返回酒店房接受訪問,大食男友仍按捺不住,搓女友腳過手癮。

中佬起底
現自稱為澳門「頂峰地產發展有限公司」董事長嘅霍潤錦,經本刊網上查證,並未有發現有關該地產公司嘅資料紀錄,連澳門幾間地產公司都話冇聽過。週一佢向本 刊記者承認的確有致電約 Vienna飯局,但就強調自己的地產公司的確存在,不過冇人開工啫!其實早在 04年霍潤錦已被雜誌踢爆佢愛吹水。佢外母十姑娘當時質疑佢背景之餘,更曾派人起佢底。

又攬又摸
人氣 Vienna幫公司以嘉賓身份零蚊酬勞踩場,即場被宅男邀合照兼試 product,合照時又攬又摸,激過 o靚模。

試潤滑劑
Vienna去到澳門勁受歡迎,幾乎係人都認得佢係 YouTube口交片女主持,其間被參展商拉手試潤滑劑,焗被摸手。


喜見 AV女
AV女優 Mihiro(左)被大會邀請做表演嘉賓兼同 fans握手,連 Vienna都吸引到。

No comments:

Post a Comment

Follow by Email

随机乱放